Dropshipping nədir?

İnternetdə ticarətin mümkün olduğu aşkar edildikdən sonra, sahibkarlar gəlir əldə etmək üçün daim yeni ticarət modellərini sınadılar. Bu prosesdə bəzi uğursuz üsullar var idi, lakin dropshipping (birjasız e-ticarət) e-ticarət trendləri arasında möhkəm yer tapdı. Alıcı üçün mənfi olmayan, satıcı üçün asan olan, tədarükçü üçün yeni satış sahəsi yaradan bu e-ticarət modeli zəncirin bütün tərəfləri üçün sərfəlidir.
Birjasız e-ticarət modelində satıcı olmağa ümumiyyətlə e-ticarətin ilk addımlarında üstünlük verilir. Modelin satıcı üçün üstünlükləri həm bu üsulu sınamağı asanlaşdırır, həm də satıcıya e-ticarət sahəsində təcrübə qazandırır. İstehsal, saxlama, yük idarəsi kimi proseslərlə qarşılaşmadan e-ticarət etmək istəyirsinizsə, stoksuz e-ticarət modelini sınaya bilərsiniz. Ancaq əvvəlcə dropshipping nədir, necə edildiyi, nə qədər qənaət etdiyi barədə kifayət qədər əlumat əldə etməlisiniz.
Dropshipping; Bu, malların saxlanmasına ehtiyac olmadan alıcı ilə satıcı arasında körpü yaradan e-ticarət modelidir. Dropshipping və ya dropship sözünün mənasına baxdığımızda satışla bağlı “birbaşa göndərmə” kimi terminlə qarşılaşmaq mümkündür. Stoksuz e-ticarət modeli internet üzərindən satış üçün ən çox seçilən üsullardan biridir.
Stoksuz e-ticarətdə üç əsas tərəf var: alıcı, satıcı və təchizatçı. Ancaq əsas rol satıcıdır. Çünki satıcı və təchizatçı eyni olduqda, model B2C biznesinə çevrilir. Stoksuz e-ticarət satıcısı anbarda saxlamadığı məhsulları satır. O, e-ticarət saytında və ya virtual bazarlarda satmaq istədiyi məhsulları sadalayır. Müştərilər isə məhsulu sifariş edirlər. Daxil olan sifariş məhsulun orijinal satıcısına, yəni istehsalçıya və ya təchizatçıya göndərilir.
Bu addımdan sonra məhsulun daşınması və yükün idarə edilməsi tədarükçünün məsuliyyətidir. Təchizatçı öz anbarında olan məhsulu alıcıya göndərir. Beləliklə, təchizatçı heç bir marketinq işi olmadan, satıcı isə istehsal və saxlama olmadan satış həyata keçirir. Satışdan əldə olunan gəlir müqaviləyə uyğun olaraq iki tərəf arasında bölünür.
Dropshipping üstünlükləri
- Onun ən mühüm üstünlüklərindən biri aşağı qiymətdir.
- İstehsal, saxlama, qablaşdırma, işçilərin əmək haqqı və sair xərcləri yoxdur.
- İlkin kapital çox azdır və iş yükü azdır.
- Başlamaq üçün böyük təşkilatlara ehtiyac yoxdur.
- Bir kompüterdən bir nəfər tərəfindən idarə olunması da mümkündür.
- Böyük kapital qoyulmadığı üçün itki riski azdır.
- Müxtəlif sektorlardan bir çox təchizatçı ilə eyni vaxtda işləmək mümkündür.
- Təchizatçıların sayı ilə birlikdə məhsul müxtəlifliyi artırıla bilər.
- Məhsul çeşidini artırmaq asan olduğundan daha geniş müştəri bazasına çatmaq olar.
- Saxlamaya ehtiyac olmadığı üçün evdən işləmək və bütün prosesi rəqəmsal şəkildə idarə etmək mümkündür.
- Yalnız satışda olan məhsullar məsuliyyət dairəsindədir. Təchizatçı inventar xərcləri ilə maraqlanır.
- Göndərmə mərhələsi də tədarükçünün məsuliyyəti olduğu üçün yük müqavilələrinə ehtiyac yoxdur.
Dropshipping Dezavantajları
- Komissiya məntiqi ilə işlədiyi üçün mənfəət marjası aşağıdır.
- Ödəniş infrastrukturu təminatçıları və bazarlar tərəfindən alınan komissiyalar da mənfəəti azaldır.
- Digər modellərlə müqayisədə rahat bir müəssisə olduğu üçün sahibkarların sayı çoxdur. Buna görə də güclü rəqabət mühiti var.
- O, təkcə dropshipperlərlə deyil, həm də digər e-ticarət modeli satıcıları ilə rəqabət aparır.
- Rəqabətdən fərqlənmək üçün qiyməti aşağı salmaq lazımdır və bu, mənfəətin azalmasına səbəb olur.
- İnventarın idarə edilməsi bir az daha çətindir. Təchizatçının ehtiyatlarını daim yoxlayaraq məhsul siyahısını yeniləmək lazımdır.
- Təchizatçının cavabdeh olduğu məsələlərdə müştərinin ünvanı satıcıdır. Buna görə də, satıcı mümkün problemlərlə məşğul olmalıdır.
- Təchizatçının qablaşdırma və göndərmə prosesində səhvləri satıcıya mənfi təsir göstərir.
- Müştəri ilə əlaqə saxlamaq satıcının məsuliyyətidir və buna görə də mümkün şikayətləri dinləməlidir.
- Satışda olan məhsullar haqqında təchizatçı qədər məlumat olmadığı üçün texniki dəstək vermək çətindir.
Dropshipping necə edilir?
Dropshipping etməzdən əvvəl yuxarıda göstərilən üstünlükləri və mənfi cəhətləri yaxşı təhlil etməlisiniz. Sahibkar profilinizə və e-ticarət strategiyalarınıza uyğun olaraq bu modelin sizin üçün sərfəli olub-olmadığını təxmin edə bilməniz vacibdir. Beləliklə, dropshipping necə həyata keçirilir?
Dropshipping şəxsi e-ticarət saytında və ya virtual bazarlarda edilə bilər. Bunun üçün özünüz üçün e-ticarət saytı açmaqla və ya virtual bazarlarda mağaza açmaqla başlaya bilərsiniz. İstəyirsinizsə, hər iki üsulu eyni anda tətbiq edə bilərsiniz. Bu sizə daha çox satış kanalı verir. Əlbəttə ki, təchizatçılarınızla da danışıqlar aparmalısınız. Saytınızı və ya mağazanızı açdıqdan sonra təchizatçı ilə bağladığınız müqaviləyə uyğun olaraq sata biləcəyiniz məhsulları sıralaya bilərsiniz.
XML inteqrasiyası tez-tez məhsul siyahısı prosesində istifadə olunur. Əgər inteqrasiyadan istifadə etmirsinizsə; Bütün məhsulların təsvirlərini, xüsusiyyətlərini və şəkillərini bir-bir daxil etməlisiniz. Buna görə də təchizatçılarınızdan XML məlumatlarını almalısınız. Məlumatları daxil etdikdən sonra məhsullarınız siyahıya alınır və siz satmağa başlaya bilərsiniz. Bu mərhələdən sonra etməli olduğunuz ən vacib iş məhsulları düzgün və effektiv şəkildə bazara çıxarmaqdır.
Dropshipping zərərlidirmi?
Dropshipping itkiləri ilə gündəmə gələn bir e-ticarət modelidir. Əslində bu təfərrüatlar üçün bunun zərərdən çox üstünlük olduğunu söyləmək olar. Məsələn, başqa bir istehsalçıya məxsus bir məhsulu öz məhsulunuz kimi bazara çıxarıb satmalısınız. Bu o deməkdir ki, siz özünüz istehsal etmədiyiniz bir məhsula zəmanət verirsiniz. Əgər düzgün təchizatçı ilə işləmirsinizsə, istifadəçi təcrübəsini aşağı salan məhsulları satmaq riski ilə üzləşə bilərsiniz. Beləliklə, müştərilərinizdə sizə qarşı güvəni itirəcəksiniz. Ancaq əsas məqam təchizatçı seçimidir. Daha çox məhsul satmaq üçün daha çox təchizatçı seçmək əvəzinə, daha az, lakin daha etibarlı təchizatçılarla işləyə bilərsiniz. Bu vəziyyətdə zərər görmə riskiniz yoxdur.
Dropshipping qanunidirmi?
Dropshipping üçün heç bir hüquqi maneə yoxdur. Mövcud qanunvericilikdə elektron ticarətlə məşğul olan sahibkarların səhmsiz elektron ticarətlə məşğul olmasını qadağan edən heç bir maddə yoxdur. Satışa başlamazdan əvvəl saytın və ya mağazanın açılması prosesi zamanı tamamlamalı olduğunuz bəzi hüquqi prosedurlar var. Bəzi sənədlərlə işinizi hüquqi ölçüyə daşıyacağınız üçün başqa təchizatçıya məxsus məhsulların satışı pulsuzdur. Sizin vəzifəniz yalnız satış etdiyiniz platformanın qaydalarına və təchizatçı ilə bağladığınız müqavilənin şərtlərinə riayət etməkdir.
Dropshipping məhsulunu necə seçmək olar?
Dropshipping məhsul seçimi bu biznes modelində ən vacib iş hesab edilə bilər. Buna görə də, özünü sata bilən və təkrar-təkrar ehtiyac duyulan məhsullar dropshipping üçün çox uyğundur. Məhsul seçimi düzgün aparılarsa, marketinq prosesi asanlaşar. Satışlarınız marketinq performansınızla birlikdə artacaq.
Hansı modeldə işləyirsinizsə, məhsul seçimi onlayn satış üçün bilməli olduğunuz ilk şeylərdən biridir . Onlayn satış zamanı diqqət yetirilməli olan digər bir məqam isə satışda olan məhsula fiziki mağazalardan daxil olmağın asan və ya qənaətcil olmamasıdır. Rahatlıq və münasib qiymət istehlakçıların onlayn alış-verişə üstünlük verməsində mühüm rol oynayır. Bu səbəbdən, onlayn dropshipping mağazanıza potensial müştəriləriniz üçün sərfəli məhsulları daxil etməlisiniz.
Siyahıya salmaq üçün seçəcəyiniz məhsulların hədəf bazarlarına da diqqət yetirməlisiniz. Bazardakı auditoriyanın ölçüsü bu nöqtədə çox vacibdir. Çox dar və ya çox geniş bazarlar bu e-ticarət modeli üçün uyğun deyil. Balanslaşdırılmış bazarda ən yaxşısı sabit auditoriyaya malik məhsul qruplarına müraciət etməkdir.
Dropshipping üçün uyğun məhsul nümunələrinə aşağıdakılar daxildir:
- Elektron məhsul aksesuarları və örtüklər, qulaqlıqlar, dinamiklər, siçanlar, klaviaturalar kimi aparat vahidləri
- Şampun, diş pastası, krem, maska kimi istehlak edilə bilən fərdi qulluq məhsulları
- Ev heyvanları üçün lazım olan məhsullar, aksesuarlar və oyuncaqlar, xüsusilə qida və qum
- Kitablar, dəftərxana ləvazimatı, oyuncaqlar, musiqi alətləri, stolüstü oyunlar kimi hobbi məhsulları
- Kağız, mürəkkəb, təmizlik məhsulları və iş yerlərinin ehtiyac duyduğu analoji istehlak materialları
Dropshipping ilə nə qədər qazana bilərsiniz?
Dropshipping-də qazanc diapazonu çox genişdir. Yeni e-ticarətə başlamaq və aşağı büdcə ilə iş görmək kimi məqsədlərlə bu üsulu seçirsinizsə, başlanğıcda gözləntilərinizi aşağı tutmalısınız. Təcrübə qazandıqca, zamanla satışlarınızı və qazancınızı artıra bilərsiniz. Nəticədə, qazana biləcəyiniz pul bir qədər sizdən asılıdır. Sizin sahibkarlıq və marketinq performansınız birbaşa satışlara və buna görə də qazanclarınıza təsir edir. Düzgün təchizatçı və məhsul seçdikdən sonra effektiv marketinqlə dropshipping-i peşəyə çevirmək üçün kifayət qədər pul qazana bilərsiniz.
Dropshipping üçün nə lazımdır
Dropshipping üçün ən vacib şey qanuni olmaq və vergi öhdəliklərini yerinə yetirməkdir. Əgər qanuni tələblərə cavab vermirsinizsə, virtual bazarlarda mağaza açmaq və ya e-ticarət saytı yaratmaq mümkün deyil. Buna görə də, ilk növbədə, yaradılması mərhələsi son dərəcə sadə olan fərdi sahibkarlıq qurmalısınız. Əgər daha böyük bir müəssisə qurmaq fikrindəsinizsə, əlbəttə ki, səhmdar cəmiyyəti və ya məhdud məsuliyyətli cəmiyyət yarada bilərsiniz. Növbəti addımlar qısaca belədir:
- Rəqabət təhlilinin aparılması
- Satış edəcəyiniz e-ticarət saytının yaradılması
- Təchizatçı seçimi
- Müştəri qəbulu
Dropshipping zamanı nəzərə alınmalı olanlar
Dropshipping zamanı atdığınız hər addıma diqqət etməlisiniz. Rəqabət mühitindən təchizatçıya, məhsuldan müştəriyə qədər bütün dinamikalar satışlarınıza və gəlirinizə təsir edir. Ona görə də diqqətli olmaq həmişə faydalıdır. Başlanğıcda tələsmədən hər bir addımı hərtərəfli təhlil etmək, biznesinizin gələcəyi üçün möhkəm təməlin olmasını təmin edir. Sonra satış və marketinq strategiyaları ilə daha da inkişaf edə bilərsiniz.
Rəqabətli Analiz həyata keçirin
Bazara girdiyiniz zaman dropshipping şirkətləri ilə birbaşa rəqib olursunuz. Təbii ki, digər formatlarda olan satıcıların əksəriyyəti sizin rəqibləriniz kimi qarşıya çıxa bilər, çünki müştərilər sizinlə vasitəçi kimi yox, satıcı kimi məşğul olacaqlar. Bu səbəbdən başlanğıc mərhələdə rəqabət mühitini və rəqibi təhlil etmək çox vacibdir. Biznesinizin kimliyini təyin edərkən ətraf mühit və rəqiblərin təhlili məlumatlarını nəzərə ala bilərsiniz. Beləliklə, bazarda seçilməyiniz daha asan olacaq. Eynilə, rəqabət mühitinin və rəqibin təhlili məhsul və təchizatçı seçimində sizə kömək edir.
Satış edəcəyiniz E-ticarət Saytınızı Yaradın
Müştəriləriniz sizi tanıyır, təchizatçınızı yox. Buna görə də etibarlı şəxsiyyət yaratmaq vəzifəsi sizin üzərinizə düşür. Ən təsirli yol düzgün e-ticarət saytını yaratmaqdır. Satışlarınızı edə biləcəyiniz yaxşı təchiz olunmuş e-ticarət saytınız olmalıdır. İstifadəçi təcrübəsini artırmaq və məmnuniyyəti ən yüksək səviyyədə saxlamaq üçün güclü infrastruktura ehtiyacınız var.
E-ticarət saytınız sadə interfeysə və istifadəsi asan olmalıdır. Məhsulları kateqoriyalara görə sadalamaq kifayət deyil. Müxtəlif filtrlər əlavə etməklə istifadəçinin məhsullara çatmasını asanlaşdırmalısınız. Siz texniki məsələlərlə yanaşı vizuallarla bağlı diqqətəlayiq və faydalı sayt təqdim etməlisiniz. Təhlükəsiz ödəniş infrastrukturu da vacib bir detaldır. Alternativ ödəniş üsullarının artırılması da faydalıdır.
Doğru Təchizatçı seçin
Dropshipping sahibkarı olaraq siz təchizatçınızı təmsil edirsiniz. Müştərilər sizə müraciət edir, lakin məhsulların əsl sahibi təchizatçıdır. Beləliklə, təchizatçı sizin haqqınızda bir çox təfərrüatların müəyyənedicisinə çevrilir. Məsələn, pis qablaşdırma ilə göndərilən məhsullardan razı qalmayan müştəriləriniz bu vəziyyətə görə sizi məsul tutur. Onlayn alış-verişdə ən çox rast gəlinən problem, yükün gec çatması da sizə mənfi təsir göstərir.
Doğru tədarükçünün seçilməsi bu detallardan başqa ünsiyyət və əməliyyat prosesi üçün vacibdir. Sizinlə daimi və sağlam ünsiyyətdə ola biləcək təchizatçı seçməlisiniz. O, məhsullar haqqında bütün anbarı və oxşar təfərrüatları aktual olaraq sizinlə paylaşmalıdır. Bu yolla siz satışa təqdim etdiyiniz məhsullar haqqında səlahiyyət sahibi ola və saytınızdakı stokları aktual saxlaya bilərsiniz.
Seçdiyiniz təchizatçının məhsullarını da nəzərdən keçirməlisiniz. Satış baş verdikdə, yalnız rəqəmsal prosesi idarə edirsiniz. Buna görə də müştərinizə gedən məhsulu fiziki olaraq görmürsünüz. Buna görə də, təchizatçı ilə müqavilə bağlamazdan əvvəl həmişə nümunələri soruşun və ya gedib məhsullara saytda baxın. Məhsulların keyfiyyətinə əmin olduqdan sonra təchizatçı ilə müqavilə bağlayın.
Müştərilər qazanmağı planlaşdırın
Satışa başlamazdan əvvəl bütün mərhələlər tamamlandıqdan sonra heç vaxt bitməyən müştəri qazanma prosesi başlayır. Dropshipping ilə sadiq müştərilərə sahib olmaq nisbətən çətindir, ona görə də daim yeni müştərilər əldə etməlisiniz. Bunun üçün effektiv marketinq strategiyaları yaratmalısınız. Müştəri əldə etmə planlarınıza uyğun olaraq marketinq strategiyanızı seçməlisiniz.
Müştəri qazanma prosesində ən vacib silahlarınız rəqəmsal reklamlar və sosial mediadır. Rəqəmsal reklam kanallarından mümkün qədər çox istifadə edin. Sosial medianı heç vaxt laqeyd qoymayın. Məsələn, Instagram-ın mağaza funksiyasından istifadə edərək daha çox müştəriyə çata bilərsiniz. Saytınızın SEO-ya uyğun olduğundan əmin olun və blog səhifəsi açın. Bu, müştərilərinizin sizinlə əlaqə saxlamasını asanlaşdırır.
Satışda Dropshipping
Öz e-ticarət saytınızı açmaqla yanaşı, alternativ olaraq beynəlxalq virtual bazarlardan da istifadə edə bilərsiniz. Ancaq bu nöqtədə, onsuz da məhdud olan mənfəət marjanızın bazar komissiyaları ilə bir qədər azala biləcəyi ehtimalını nəzərə almalısınız. Bu səbəbdən dropshipperlər çox vaxt hər iki satış kanalından eyni vaxtda istifadə edirlər. Bundan əlavə, birdən çox virtual bazarda mağaza açmaqla satış kanallarını artırmaq olar.
eBay Dropshipping
eBay dünyanın ən məşhur e-ticarət platformalarından biridir. Beynəlxalq xidmət olaraq, eBay bəzi məhdudiyyətlərlə dropshipping-ə icazə verir. eBay-də dropshipping etmək istəyirsinizsə, təchizatçınız topdan satıcı olmalıdır. Pərakəndə satıcıların və ya digər bazarların təchizatçı olduğu bir ssenaridə, eBay dropshipping-ə icazə vermir. Bundan əlavə, platformada belə bir vəziyyətin aşkarlanmasında ciddi sanksiyalar tətbiq ediləcəyi də bildirilir
Amazon Dropshipping
Dünyada e-ticarətin ən vacib hissələrindən biri olan Amazon, dropshipping modelində də praktik həllər təklif edir. Amazon, satış qaydalarına uyğun gələn istənilən satıcıya dropshipping etməyə icazə verir. Amazonun bu xidmətində ən vacib şərtlərdən biri də satılan məhsulun paketində vasitəçi olduğunuzu göstərən faktura, qablaşdırma və ya etiketin olmamasıdır. Geri qaytarma tələblərini də qarşılamağınız gözlənilir. Amazonda dropshipping etmək üçün sadəcə satıcı hesabı açmalısınız. Komissiya, məhsul dəyəri, göndərmə xərcləri kimi xərclər etdiyiniz satışlardan çıxılır və siz vaxtaşırı ödəniş alırsınız. Siz həmçinin Amazon-da stoksuz e-ticarət edərkən dropshipping proqram təminatından yararlana bilərsiniz.
Ən çox Amazonda görünsə də, müxtəlif saytlarda istifadə edilə bilən dropshipping proqramı nədir?
Dropshipping proqramı ümumiyyətlə avtomatlaşdırma məntiqi ilə işləyən və stoksuz e-ticarət prosesini asanlaşdıran proqram təminatına verilən addır. Proqram məhsulun tapılması, səhmlərin izlənməsi, qiymətlərin idarə edilməsi, rəqiblərin təhlili kimi bəzi əsas xüsusiyyətlərə malikdir. Məsələn, bir proqram istifadə edildikdə, Amazon vasitəsilə satın alına və Amazon müştərilərinə satıla bilən məhsullar daha asan tapıla bilər.
AliExpress Dropshipping
AliExpress dünya miqyasında cəlbediciliyi və geniş müştəri bazası ilə tanınan bir platformadır. Dropshipperlər üçün xüsusi xidmətlərin də olduğu e-ticarət platforması pulsuz üzvlüklə diqqət çəkir. AliExpress-də açdığınız hesabla xaricə satış imkanı da əldə edə bilərsiniz. Hesab açıb mağaza yaratdıqdan sonra məhsullarınızı siyahıya sala bilərsiniz. Öz e-ticarət saytınız vasitəsilə stoksuz e-ticarət etmək üçün AliExpress-də xidmət göstərən təchizatçılarla da işləyə bilərsiniz.
Trendyol Dropshipping
Türkiyənin ən məşhur alış-veriş saytlarından biri olan Trendyol, rəqibləri ilə müqayisədə fərqli marketinq üsulları ilə ön plana çıxan bir platformadır. Bu sürətlə böyüyən bazar yerində dropshipping etmək mümkündür. Yüksək komisyon dərəcələri səbəbiylə dropshipperlər tərəfindən çox seçilməyən Trendyol, şirkət qurmağa ehtiyac qalmadan satışa icazə verərək üstünlük təmin edir. Trendyolda şirkət qurmadan dropshipping etmək üçün Trendyol-a vergidən azad olduğunuzu göstərən sənəd