Sosial media marketinqi nədir?

Sosial media marketinqi nedir?

Sosial media marketinqi (SMM) sosial media proqramlarından marketinq vasitəsi kimi istifadə edən internet marketinqinin bir formasıdır

Bu sosial media platformaları brendlərə öz izləyiciləri ilə əlaqə saxlamağa imkan verir:??

✔️brend yaratmaq;
✔️satışları artırmaq;
✔️veb sayta trafik çəkmək;

İstifadəçilərin öz şəbəkələri ilə paylaşacaqları müvafiq məzmunun istehsalı brendlərə öz təsirlərini artırmağa kömək edir. O, həmçinin işə götürmə vasitəsi kimi istifadə olunduqda onların azarkeşlərə, potensial müştərilərə və hətta potensial işçilərə də çatmasını genişləndirir?

Sosial media marketinqi həm də təşkilatlara müştərilərin rəyini almağa imkan verir, eyni zamanda şirkəti daha cəlbedici göstərir. Sosial media təşkilatlara öz izləyiciləri ilə əlaqələr yaratmağa imkan verir. Bu, son istifadəçilərə suallar vermək, səsli şikayətlər vermək və ümumiyyətlə eşidilmək üçün bir platforma verir. 

O, həmçinin brendlərə iş proseslərinə və ya məhsullara cavab vermək, uyğunlaşdırmaq və tənzimləmək imkanı verir.

Bəzi məşhur sosial media proqramlarına Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Pinterest, Instagram və Snapchat daxildir. Hər bir platforma istifadəni cəlbedici edən elementlərə malikdir. Bir şirkət çoxkanallı mesajı çatdırmaq üçün bir neçəsini birlikdə istifadə etdikdə, istehlakçılar bu mesajları seçdikləri kanallarda görə bilərlər.

Sosial media marketinqinin 5️⃣ sütunu

Marketinq proqramlarını hazırlayarkən marketoloqların diqqət yetirdiyi əsas sahələrdən biri də mesajlaşmanın necə çatdırılmasıdır. Sosial media həm pulsuz, həm də pullu vasitələrlə bu mesajları doğru zamanda doğru insanlara yaymağa kömək edir. Sosial media həmçinin brendlərə öz izləyicilərinin şəxsi, coğrafi və demoqrafik məlumatları haqqında daha çox məlumat əldə etməyə imkan verir. Bu, təşkilatlara mesajlaşma və məzmununu ən yaxşı əlaqə üçün fərdiləşdirməyə imkan verir ?

Uğurlu bir proqrama gətirib çıxaracaq sosial media marketinqinin 5️⃣ sütunu var.

1️⃣ Sosial strategiya

Hər hansı bir marketinq kampaniyası və ya fəaliyyəti ilə əvvəlcədən müvafiq strategiya tərtib edilməlidir. Təşkilatlar proqramın məqsədlərini, istifadə olunacaq kanalları və hansı məzmun növlərinin paylaşılacağını müəyyən etməlidirlər. Bəzi nümunələr bunlardır: ⬇️

Məqsədləri müəyyənləşdirin ?
 Marketinq üçün sosial mediadan istifadə biznes və digər marketinq proqramının məqsədləri ilə sıx uyğunlaşdırılmalıdır. Müəssisələrin müvəffəqiyyəti ölçmək üçün istifadə edə biləcəyi bəzi məqsədlərə brend şüurunun artırılması, veb sayt trafikini və potensial müştəriləri cəlb etmək və gəliri artırmaq daxildir.
Sosial media platformalarını seçin. Bir çox sosial platformalar mövcuddur, lakin bizneslərin hamısından istifadə etməsi məntiqli deyil. 

Məzmun qarışığı ?

Hər bir sosial platformanın məzmunun yayılması üçün unikal ləzzəti var - video, görüntülər, keçidlər və birbaşa mesajlaşma daxil olmaqla. Beləliklə, brendlər marketinq personajlarının hansı məzmunla daha çox məşğul olduğunu müəyyən etməlidirlər.

2️⃣ Planlaşdırma və nəşr
Bir strategiya qurduqdan sonra nəşrə başlamağın vaxtı gəldi. Bu, yeni blog yazısı yerləşdirmək, qarşıdan gələn hadisə haqqında məlumat paylaşmaq və ya yeni məhsul videosunu yerləşdirmək qədər sadə ola bilər. Lakin ardıcıl olmaq effektiv SMM proqramının açarıdır. Auditoriya yaratmaq üçün təşkilatlar öz səhifələrində tez-tez paylaşım etməlidirlər. Müvafiq məzmunu ardıcıl olaraq yerləşdirmək izləyicilərin daha çox şey üçün geri qayıtmasını təmin edəcəkdir.

Təşkilatların sosial mediada yerləşdirdiyi məzmun digər marketinq təşviqatları ilə uyğun olmalıdır. Hootsuite, HubSpot və Sprout Social kimi alətlər marketoloqlara öz yazılarını lazımi vaxtda planlaşdırmağa imkan verir ⏳

3️⃣ Dinləmə və məşğulluq?️
Sosial platformalarda fəaliyyət yaradan müəssisələr marka və məhsullar haqqında qarşılıqlı əlaqə və söhbətlərdə artım görə bilər. İstifadəçilər yazıları şərh edəcək və paylaşacaq, öz yazılarında şirkəti işarələyəcək və hətta ani mesajlaşma funksiyaları vasitəsilə ünsiyyətə başlayacaqlar. Bu cür qarşılıqlı əlaqə idealdır, çünki sosial media menecerlərini xəbərdar etmək üçün bildirişlər mövcuddur. Bu, onlara yaxşı müştəri xidməti tətbiq etməyə imkan verir ki, bu da öz növbəsində müştəri təcrübəsini artırır.

Sosial mediada insanlar marka, məhsul və ya xidməti etiketləmədən və ya şirkətlə birbaşa danışmadan da müzakirə edə bilərlər. Brandwatch, NetBase Quid və Sprinklr kimi söhbətə qoşulmaq üçün bir neçə sosial media dinləmə alətləri mövcuddur. Google Alerts kimi pulsuz alətlər də şirkətləri qeyd olunanda marketoloqları xəbərdar edə bilər.

4️⃣ Analitika və hesabat ?️

Daha çox məzmun dərc olunduqca və auditoriya genişləndikcə, performansı davamlı olaraq ölçmək yaxşı fikirdir. Veriləcək suallara aşağıdakılar daxildir: ??

✅ Hansı postlar daha çox cəlb olunur?
✅ Brendin izləyiciləri haradandır?

Hər hansı bir marketinq proqramının uğuru onun məlumatlarından və analitik nəticələrindən asılıdır. Marketinq komandası bu məlumatdan gələcək kampaniyalar haqqında daha məlumatlı qərarlar qəbul etmək üçün istifadə edə bilər və işin faydasından yararlana bilər ?

Hər bir sosial platformanın öz analitik məlumatları var, lakin bir çox kanaldan məlumatları bir yerə toplaya bilən başqa alətlər də var. Bu, marketoloqlara marketinq kampaniyalarının ümumi uğur və uğursuzluqlarını qiymətləndirməyə imkan verir.

5️⃣ Reklam ?
Sosial media marketinqinin çox hissəsi pulsuzdur -- resurs vaxtı və xüsusi alətlər istisna olmaqla. Auditoriya yaratmaq və pulsuz sosial media saytlarında məzmun dərc etmək marketinq məqsədlərinə çatmaq üçün əla yoldur, lakin proqram böyüdükcə büdcə də artır.

Ödənişli marketinq ? xüsusiyyətləri təşkilatlar üçün çox dəyərli ola bilər. Onlar demoqrafik məlumat, retargetinq və davranışlar da daxil olmaqla bir çox amillərə əsaslanaraq reklamlarını auditoriyaya yönəldə bilərlər.

Sosial media marketinqini həcmdə idarə etməyə kömək edəcək alətlər var, lakin başlamaq üçün yerli reklam funksiyasından istifadə yazıları tanıtmaq, potensial müştəriləri ələ keçirmək və mesajların lazımi auditoriya qarşısında olmasını təmin etmək üçün kifayətdir.

Bəs siz sosial mediadan marketinq aləti kimi istifadə edirsiniz?